söndag 27 februari 2011

Vilken helg

Dra på trissor vad trevligt vi har haft i helgen. I torsdags (är som fredag eftersom Daniel är ledig fredag lördag) åt vi räksoppa och drack bubbel och hade det bara sååå bra.

I fredags började vi dagen med en squashmatch som jag inte känner för att delge er resultatet... Det viktigaste är inte att vinna utan att delta, det ni är ett bra motto! Eller inte, för jag HATAR verkligen att förlora! Nu lämnar vi det och går vidare med fredagens bravader. Efter matchen gick vi till simhallen och simmade i 20 minuter. Därefter var det äntligen dags för det roligaste, nämligen rutschkanan, bubbla, sola och ångbasta! Mycket trevligt! Det blev även en tur till stan för lite shopping innan hemfärd. På kvällen kom Bea och Henkan förbi för lite mat, På Spåret och lite sällskapsspel.

Lördagen bestod av lite sovmorgon, ytterligare lite shopping och storhandling. Kvällens mat bestod av Pasta med oxfilé och ett dyrt Amaronevin (179kr). Det ni satt som ett smäck i magen :-) Eller som jag sa till Daniel, det kostar att ligga på topp ;-)

I dag kom vi faktiskt upp lite tidigare och har varit ute och övningskört. Det är så sjukt kul och det går så himla bra! Nu blir det slapp i soffan och lite senare kanske jag ska träffa Mia och fota lite. Daniel gick nyss iväg till jobbet, stackarn!

4 kommentarer:

  1. Mia, när ska du växa upp och inse att ibland förlorar man och ibland vinner man, vem orkar bry sig ;)

    Ida

    SvaraRadera
  2. Jag orkar bry mig Ida... Det är ju på liv och död, när ska du fatta det flicka lilla ;-)

    SvaraRadera
  3. Hahahah...! Näe, barn svälter i världen, det är på liv och död!

    I

    SvaraRadera
  4. Där är där jag inte är, här är här där jag är ;-)

    SvaraRadera