lördag 19 februari 2011

Vardagstok

Ni som känner mig vet att jag kan vara lite tokig ibland :-) Jag gillar den egenskapen hos mig själv måste jag säga.
Min sambo jobbar som kvällschef på en tidning och kommer därför hem väldigt sent på kvällarna, så det är lite svårt att hitta på nåt skoj eller helt enkelt överaska honom med saker den tiden på dygnet. Tur för honom att han har en tokig och idérik flicka. I torsdagskväll kom han hem vid tio i elva på kvällen och möttes av en lapp där det stod att han skulle ta på sig varma kläder och komma ut på baksidan, för där väntade kvällsmaten.

Hihi, och där väntade jag med en tänd grill! Han har vid ett flertal tillfällen sagt att han längtar efter den där härliga doften av kol och tändvätska, som man hela sommaren kan känna vart man än är. Nu fick han den lukten mitt i vintern i -6 grader :-) Man kan säga att han blev lite överraskad och det var så sjukt gott med grillad korv i kylan!



4 kommentarer:

  1. Så himla mysigt med korvgrillning, den gamla scouten i mig blir riktigt avis! Du och Daniel får ju haka på till Stadsmissionen nån lunch!

    SvaraRadera
  2. Det gör vi gärna nån lördag :-)

    SvaraRadera
  3. MyspysMia, gillar oxå att du är så tokig ;-)! kram

    SvaraRadera