tisdag 15 februari 2011

Vad är detta med dessa dyra biljetter?


Jag såg på en sida som heter INDIESCEN på facebook att Lykke Li skulle spela i maj och att Anna von Hausswolff skulle vara förband. Självklart blev jag lite intresserad och kollade upp vad biljetterna skulle kosta. 995kr för ståplats! Hallå, vad är detta?

Förra veckan var vi och såg Håkan Hellström och de biljetterna kostade 365kr. Helt ok pris att betala enligt mig!

Sen såg jag att Jerry Seinfeld skulle komma hit och då kära vänner så satte jag verkligen kaffet i halsen. 2995kr kostar den dyraste biljetten!

Vad säger ni?? Är jag kanske bara lite snål och gnällig?

4 kommentarer:

  1. jisses dä va dyyyrt!!/ puss från förorten

    SvaraRadera
  2. GnällFia, klart man ska betala en tusenlapp för två galande donnor... Lykke Li, kan man äta det? kram från mellonörden

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, det har blivit alltför dyrt med underhållning!

    Jag gillar din blogg, har läst den ganska länge nu :)

    Kram!
    /Alexandra

    SvaraRadera
  4. Åhhh vad kul att se dig här Alex! Ska genast kolla in din blogg :-) KRAM!

    SvaraRadera