lördag 9 januari 2010

Bävernylonoverall för vuxna efterlyses

Ska snart gå på promenad med Daniel i det fina vintervädret... Men jag måste säga att kylan inte lockar så mycket som jag vill att det ska göra. Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig och hittade den här snygga overallen.


Jag förstår inte hur man kan gå klädd så och varför det är så himla fult med overall över huvud taget. Men skönt skulle det vara=)

Nej, jag tror jag kör med den vanliga outfitten. Långkallingar, mössa, tjock tröja, vantar och halsduk.

1 kommentar:

  1. Jag peppar även allväderstövlar för vuxna! Var finns alla vettiga kläder, speciellt till kvinnor. Jag har en jättefin kappa från H&M som man stänger med tre stora knappar, ingen dragkedja. Den håller verkligen värmen, verkligen!

    SvaraRadera