fredag 1 mars 2013

Dagens mail med rubriken, Jag gillar dig!



Hej. hur ar det?
mitt namn ar E'lena.
Du ar forvanad dar de kunde hitta din mail. Jag gick till ogranizatsii, dar jag stallde fragan man jag dras till, rekommenderades att skriva till dig via mail.
Jag ar en kvinna som jag vill inte manen, bara en som gor mig den mest underbara dagen och jag ar alltid nara, forstar du och gor mig saker pa honom.
Och om du ar den dar man som har en stor kansla for humor, ar enat och omhet och inte radd for att ta en chans i fetstil i denna galna varld och om ratt mannen, en god man, en man beundransvart ar soker och lat mig veta vad du verkligen vill skapa i ditt liv sa att jag kan hjalpa dig med alla mina gavor, det ska gora allt i min makt.
Jag satte mina bilder, Jag tankte du kommer att gilla.

Min e-post: lenaklya@yahoo.com

Fore motet!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar