fredag 1 mars 2013

Dagens mail 3, ska jag ta detta som en komplimang?!



God morgon. hur mar du?
mitt namn Lena.
Du ar forvanad dar jag sag din post. Jag gick till byran, dar jag fragade de man jag dras till, rekommenderas att skriva till dig via post.
Jag ar en kvinna som inte ber om manen, bara en som gor mig den mest underbara dagen och jag ar alltid nara, forstar du och gor mig saker pa honom.
Och om du ar den dar mannen som har en bra kansla for humor, ar enat och omhet och inte radd for att ta en chans i fetstil i denna galna varld och om ratt killen, en god man, en man beundransvart ar soker och lat mig veta vad du verkligen vill skapa i ditt liv sa att jag kan hjalpa dig med alla mina gavor, det ska gora allt i min makt.
Jag satte mina bilder, jag hoppas du kommer att gilla.


Fore motet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar