fredag 1 mars 2013

Dagens mail 2 med rubriken, Jag vill alska



God kvall. hur gor du?
mitt namn Lena.
Du kan forvanad over dar de kunde hitta din e-post. Jag gick till ogranizatsii, dar jag larde mig man jag dras till, fick jag hora att skriva till dig via post.
Jag ar en women som jag vill inte manen, bara en som gor mig den mest underbara dagen och jag ar alltid nara, forstar du och gor mig saker pa honom.
Och om du ar den dar killen som finns stor kansla for humor, ar enat och omhet och inte radd for att ta en chans i fetstil i denna galna varld och om ratt mannen, en god man, en man beundransvart ar soker och lat mig veta vad du verkligen vill skapa i ditt liv sa att jag kan hjalpa dig med alla mina gavor, det ska gora allt i min makt.
Jag har laddat mina foto, jag hoppas du kommer att gilla.

Min e-post: hnelelena@yahoo.com

Adjo!!

1 kommentar:

  1. Haha!

    Jag har bara fått ett sådant brev, inte 3 st, men det är naturligtvis spam som de vill att man ska nappa på av olika anledningar. Mitt brev var nästan identiskt och slutade med:

    "....Jag skickar mina bilder, Jag ar saker pa du kommer att gilla.

    Min post: hnelelena@yahoo.com

    Underbar dag!!"

    SvaraRadera