söndag 15 augusti 2010

Jävlar vad sur jag blev...

Förra veckan gjorde jag mitt livs första Traderaköp... Trodde jag! Världens kap, 11 kr för en jättefin klänning. Häromdagen fick jag ett mail som löd så här:

Hej!
Måste tyvärr meddela dig att din vinst hos mig har blivit missfärgad. bad min man att tvätta åt mig för jag vart tvungen att resa bort i jobbets vägnar. sen fick jag ett samtal från honom som sa att något var fel med tvättmaskinen, och vad var värre så stoppade han de i torkskåpet så den krympte med. Inte alls glad men naturligtvis så får du tillbaka dina utlägg. Så om du redan betalat så ersätter jag dina utlägg.Så om jag får ditt kontonr så sätter jag in dina pengar i retur. Om du inte betalt gör inte det. Ber om ursäkt för strulet som blivit.
Mvh!


Snacka om surt... Frågan är om människan ville sälja klänningen för 11 kr eller inte?? Sur är jag i alla fall!

3 kommentarer:

  1. Fan va trist Mia! Banne mej om det inte känns som säljaren drar en vals för hon tyckte den gick för billigt. Misströsta ej utan fortsätt spana, jag älskar Tradera och gjort massor fynd och sålt en hel del . Blivit blåst en gång på över 200 "transaktioner".
    kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, Traderashopping kan vara rätt kul, men ganska nervslitande och frustrerande också. Har några dagar kvar innan jag förhoppningsvis lägger vantarna på ett par schyssta Converse.

    Hepp!

    SvaraRadera
  3. Har ju sagt att tradera suger ;-)!

    SvaraRadera