fredag 13 augusti 2010

Första veckan

Ja nu är första veckan på jobbet avklarad och jag har tagit helg. Det var ju faktiskt en kortvecka eftersom jag började i onsdags.

Det har varit en intensiv vecka med kickoff, möten, planering och massa annat fix inför första skolveckan. Men men, det känns skönt att vara igång igen och nu ser jag verkligen fram emot nästa vecka när våra nya kids kommer :-)

Efter jobbet tog jag och Daniel en sväng till Svartåfors för ett litet snabbdopp. Det var välbehövligt eftersom vi båda höll på att svettas bort i den underbara värmeböljan som återvänt hit :-) Efter att simmat runt en stund satte vi oss på vår fina vintagefilt för att fika och bara njuta en stund. Men lyckan varade inte länge! Helt plötsligt bombarderades vi av en miljon flygmyror. Vi drog hem :-(


Nu ikväll har vi öppnat en flaska rödvin. Daniel målar på sin megatavla och jag sitter och bloggar. Men sitter hela tiden och sneglar mot den gigantiska fina tavlan och självklart på min fina man också:-)

1 kommentar:

  1. Tavlan har jag inte sett, men jag kan gå i god för att mannen är fantastiskt fin!

    SvaraRadera