söndag 28 februari 2010

Vacker som en sommaräng!

I går var vi hembjudna till Maria och Fredrik på 30 årskalas. Mycket trevligt måste jag säga, trevliga människor, god mat och bra musik!

Jag och den underbart trevliga Emma kom in att prata om Orkan Lia. Hon har ett så kallat klädabonnemang där, vilket innebär att en gång i månaden får hon ett klädesplagg som hon själv har valt ut tyg och modell till för ca: 600-900 kr i månaden. Nu sitter jag här framför datorn och har kollat in sajten Orkan Lia och är jättesugen på att själv skaffa mig ett abonnemang!


Här är Emma med en av sina fina klänningar!

( Bilden är lånad av orkanlia.se )

1 kommentar:

  1. Det tycker jag du ska! Jag har inget abonnemang men ett flertal Orkan-Lia plagg som jag är jättenöjd med. Spana in bland fotografbilderna, där finns jag i blåprickig-klänning. Jag hjälpte henne att modella lite när hon var helt ny på marknaden.
    kram!

    SvaraRadera