lördag 6 februari 2010

Fredagskväll på Banergatan


I går stod På spåret, mat från Saigon och Skavlan på kvällens happenings!

På spåret var lika svårt som alltid enligt mig, men tydligen inte för den här tjejen!
Maten hämtade vi från Saigon, den var fantastisk god och innehöll mer mat än vi beställt, så det får även bli till lunch i dag=)
Den stora överraskningen var att Hank von helvete var en av gästerna i programmet Skavlan... Det hade vi inte alls koll på, så vi blev glatt överaskade! Så himla kul att se en annan sida av honom!
Hann även se en film som Daniel hyrde. (500) Days of summer heter den och var riktigt bra! Och hur vacker är inte Zooey Deschanel???

1 kommentar:

  1. Haha tack Mia, jag ska villigt erkänna att jag är klippt värdelös på geografi däremot älskar jag ord/ordvitsar/synonymer och tar svaren på det istället. I smyg önskar jag att Fredrik Lindström var min storebror(Linus mormor har jobbat med honom, hon säger att han är en stropp haha). Hank von Helvete utan smink är en helt annan människa, vi gillar ju även Turbonegro, men som privatperson är han nåt extra. Zoey är lätt vackrast i Hollywood!
    kram på dig!

    SvaraRadera