tisdag 14 september 2010

Jag är inte som alla andra :-)

Jag tänkte att jag skulle passa på att förklara mig lite en gång för alla. Jag hatar verkligen att smsa! Det är helt ok att få ett sms, men jag hatar att svara på det. Så varje gång jag får ett sms, så tänker jag att jag svarar på det senare och sen glöms det bort eller så förtränger jag det omedvetet :-)

Jag vet egentligen inte varför jag känner så. Kanske är det för att det tar för lång tid att svara, man är upptagen med nått annat för stunden eller att det är svårt att få fram det man vill utan att det misstolkas. Kanske en kombination av alla tre!

Så om ni känner er träffade och har funderat på varför jag aldrig svarar på era sms, nu vet ni varför! Några av mina närmaste vänner har börjat smsa min sambo istället för honom kan de alltid lita på, där får de alltid svar direkt ;-)

Men jag måste ändå säga att jag har blivit lite bättre på att svara, ibland i alla fall ;-) Jag jobbar på det!

5 kommentarer:

  1. Nähä, är detta sant?! Tur att du berättar, annars hade jag varit suuuur för alla gånger du inte svarat ;-)! pöss

    SvaraRadera
  2. Hahaha... Man får mina dåliga sidor med på köpet med de goda ;-) Lite så vi jobbar va!

    SvaraRadera
  3. Haha, vi messar Daniel istället för att du aldrig svarar!:)

    SvaraRadera
  4. Igår var du dock fantastiskt snabb på att svara måste jag säga! Man brukar ju som sagt få vänta några dagar.. eller för resten av livet... ;)

    Men jag tycker om dig ändå. Massor!

    SvaraRadera
  5. Haha, Daniel kan man alltid lita på ;-)

    Eller hur Camilla:-) Ibland så, som Daniel brukar säga ;-) Tur att du gillar mig precis som jag är! Love you!

    SvaraRadera