onsdag 27 maj 2009

Redan onsdag

Gud vad snabbt veckorna går... Känns som att det nyss var helg ju!
Helgen och ledigheten var riktigt skön men samtidigt var det fullt upp.

Torsdagen umgicks jag med bror min och tog ett par öl på uteserveringarnastan, fredag hade vi Bea, Henkan och Krulltotten på besök och spela lite spel och sjöng singstar. Ska inte bjuda hem krulltotten nästa gång vi ska sjunga=(

Lördagen drog vi till Knallen och hade det helt underbart som man alltid har där... Grill, bröllopsplanering, boule och lite golfsvingar=) Det bästa är nog ändå lugnet som lägger sig över än och tystnaden! På söndagen var det fotbollsmatch mot MAIK. Det var verkligen en konstig match... Massor med ribb och stolpträffar och mitt under matchen så kommer två älgar och springer in i ett staket, varav den ena fastnar i stängslet och dör av panik. Mitt i stan... Låter helt sjukt men det är helt sant! Polis och jägare fick komma dit!

Hade ett helt gäng i publiken som heja på mig. Riktigt kul! Trots detta slutade det med förlust med 1-2=(

3 kommentarer:

  1. Oh no stackars alg!!!
    Ni kommer att borja vinna snartoch du kommer att gora alla mal, jag kanner det i been :)
    Vem ar Krulltotten?

    XXX

    SvaraRadera
  2. Det är jag som är krulltotten! Och jag kan ju inte rå för att jag är mycket bättre än Mia i singstar... he he..

    SvaraRadera