tisdag 5 maj 2009

God morgon

Jag hatar verkligen att gå upp tidigt… Är så himla trött då!
Jag ställer klockan på sju men tar mig inte upp ur sängen förens halvåtta och då är jag stressad som bara den.

Vad jag ska göra på morgonen:
Duscha
Ta på mig kläder
Fixa kaffe och frukost
Läsa tidningen
Sminka till mig lite
Föna och platta håret
Ge katterna mat
Inte stressa

Vad hinner jag på morgonen:
Duscha (gör jag på kvällen innan)
Ta på mig kläder
Värmer äckligt gammalt kaffe från dan innan
Sminka till mig lite
Ev. ger katterna mat om inte Daniel gör det
Stressar som en j-v-la idiot

Förstår ni varför jag är trött och sur på morgonen??!! Nu är klockan nio så nu ska jag gå och köpa min frukost.

1 kommentar:

  1. Men stressa ska man ju inte gjora Mi isen da kan man fa cancer, det laste jag pa Kvallspressen. :) Man ska inte kopa frukost heller det ar dalight for ekonomin har jag marks.

    Kram

    SvaraRadera