måndag 27 juni 2011

Äntligen


Ingen mer ångest, inget mer körkortsteoriplugg och ingen mer körning med den gröna övningskörningsskylten på bilen.

För ångest var precis det jag kände i morse! Tills klockan 11.30. Då var allt över!

Körningen gick via Lilla Aska, tillbaka på väg 34, genom innerstan och sen fick jag göra en backparkering (vilket jag aldrig gjort förut, men det gick bra).

Och i dag har det blivit en hel del körning (såklart). Konstig känsla att köra ensam.
Frihet!
Och lycka!

I kväll har det firats med bad och grill i solen, och nu med bubbel och jordgubbar :-)

4 kommentarer:

  1. Åh, va kul! Stort grattis till körkortet! Och sicket firande ni drog till med, inte illa. =) Men när man har slitit så hårt med nåt ska det ju firas ordentligt. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Jag har just börjat titta på körskola ...kanske får jag fira nån gång framåt vintern :)

    Band of Horses är hur bra som helst!

    SvaraRadera
  3. HURRA!!! Minns känslan, underbar!! Lycka var ordet! Grattis sötnos. /SWS

    SvaraRadera
  4. Tack :-) Det känns helt underbart!

    Ja Alex, ta tag i det nu. Det är en hel del plugg och övningskörning, men det är det värt nu kan jag lova :-)

    SvaraRadera