torsdag 9 september 2010

Vecka med både fitta och knytnävar

Nu kan jag äntligen blogga från min mobil igen... Jag har inte kunnat göra det på hela sommaren. Det kanske förklarar mitt förra inlägg utan rubrik eller nån förklarande text. Bilden är tagen från en föreläsning om ADHD, som vi hade på jobbet idag. Berzeliusskolan har nämligen studiedag idag och i morgon. Riktigt skönt faktiskt!

Har haft en ganska stormig vecka på jobbet. I måndags fick vi nämligen besök av fem härliga 14-åriga tjejer från en annan skola som hade lika bra ordförråd som en lyktstolpe. Man kan säga att jag fick heta både fitta, hora, slyna, slampa och kärringjävel. Mycket trevliga tjejer, så charmiga på nåt gulligt sätt!

I går fick två hormonstinna pojkar nog av varandra, vilket resulterade i haglande knytnävar och svingande biljardköar (vet inte riktigt hur det stavas). Fick efter mycket om och men isär dem. En sväng till skolsyster med blåöga och samtal hem till föräldrarna. Ja, jag känner verkligen att jag är värd de här studiedagarna.

3 kommentarer:

  1. Huga vilka läskiga ungar! Skorpan ska uppfostras!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt Anna, det känns tryggt! Jag börjar faktiskt undra vad vissa har fått för uppfostran!
    Kram tillbaka Mia :-)

    SvaraRadera