måndag 13 september 2010

DN söndag



En av de bra saker på söndagar är att DN dimper ner i brevlådan. Eftersom min käraste är journalist och vill ha så mycket nyheter som det bara går, har jag gått med på att ha DN bara på söndagar :-) Förut hade vi både DN och Corren varje dag och det blev en jävla massa tidningar.

Men det jag vill komma till är att delen DN söndag är grymt bra, speciellt JUST NU sidan! I går
läste jag en bra krönika av Helena Sjödin Öberg, som skrev om hennes dotters besök hos valstugorna. Hon tycker att Centern är bäst, för att de har det godaste godiset! Det blir så konstigt när de har en massa reklam till barnen och jag kan inte låta bli att bli sur när jag ser dessa barn med ballonger med olika partimärken på. Vad vet dem om moderaterna och socialdemokraterna??? Jag kanske överreagerar nu, men det skiter jag i :-)

En annan kul grej på samma sida är 5 uttryck i veckan, igår var det självklart bröstpump på första plats. Det är också lite inredning, mode och annat smått och gott. Riktigt kul läsning!

Jag har ett bra tag efterlyst en bra tidning att prenumerera på, men inte hitta nån. Jag vill ha en tidning som är en blandning av Sonic, Elle, DN söndag, bang och Darling! Kan inte nån göra en sån tidning??


3 kommentarer:

  1. Åh Darling! Jag har typ fem travar med gamla Darlin(2 tröjor och en tygkasse haha) Bästaste tidningen ever!

    SvaraRadera
  2. Ja, varför får inte sådana tidningar aldrig finnas kvar??? Har du något tips om en bra tidning Anna, som jag har missat?

    SvaraRadera
  3. Hmm nae, inte sen Darling gick i graven. Elle är en solklar favvo men den har du ju nämnt. Jag är svag för Bang och Etc också.
    kram!

    SvaraRadera