torsdag 15 april 2010

Jag är i chocktillstånd

Jag måste bara få berätta om något som jag fick höra av en kollega under fikat i dag.

Något som gör att jag funderar på om vänskapen verkligen är så pass stark mellan oss att den klarar av sådana påfrestningar. Kommer det verkligen bli detsamma efter detta?

En av mina fina och kära kollegor erkänner helt plötsligt att HAN prenumererar på Hänt Extra. Hör ni bara hur det låter?? Jag vet faktiskt inte om jag kan se honom i ögonen hädanefter;-)

Med hänsyn till personen i fråga så nämner jag inga namn på den skäggiga mannen!

6 kommentarer:

  1. Hahaha Mia!! Du måste kunna se förbi dina vänners olikheter och älska dem ändå!

    Ida E

    SvaraRadera
  2. HaHa Mia den e jue JÄTTEBRA!!!:) Vill du ha våra begangnade exemplar?!/ SkäggigaMannens<3

    SvaraRadera
  3. Men den där Ludde är ju en fin kille ändå! Eller fick jag avslöja hans namn förresten...?

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. ska ta ett snack med hans flicka imorn när vi njuter SPA!

    SvaraRadera
  6. Hahaha Ida... Jag försöker verkligen, men Hänt Extra, hallå???
    Sofie, ni får behålla de där tidningarna... Det är ju trots allt snart valborg och då kommer de säkert till användning;-)
    Men Daniel, nu var du allt lite elak när du avslöjade hans namn... Nu blir det skyddad identitet för Ludde och Sofie ;-)
    Bra Sofia att du tar ett snack med hans bättre hälft, tror faktiskt att han har hjärntvättat henne lite. Hälsa henne också att det är inte bra för skönhetssömnen att läsa sån skit i sängen ;-)

    SvaraRadera