fredag 18 december 2009

Snöbus


Åhhh vad jag älskar vädret ute just nu... Kalt ca: 6 minus, snö och sol! Kan det bli bättre? Jo visst, jag älskar sommaren och värmen som är då men nu är det trots allt vinter.

Nu vill jag bara hitta någon som vill göra snöänglar med mig i snön, en snögubbe, en snölykta och kanske ha ett härligt snöbollskrig. Någon som är sugen???

En annan sak jag blir sugen på att göra är att dra till vallabacken och åka pulka! Jag vill nu, men ska tyvärr inhandla alla julklappar med min kära mor och Daniel istället. Hoppas att det bara är vi som ska befinna sig i Tornby... Man kan ju alltid önska i alla fall=)

Jag och Daniel ska även köpa en fin gran i dag som vi ska klä i kväll... Det får bli till lite julmusik och en glögg! Myspys.

1 kommentar:

  1. Åh, jag skulle hemskt gärna vilja busa i snön med dig och åka pulka i Vallabackarna!! Saknar dig!!

    SvaraRadera