lördag 22 januari 2011

Övningskörning


Jag tänkte att jag skulle uppdatera er på hur det går med just övningskörningen. Det går framåt måste jag säga :-) Nu har jag börjat köra landsväg och det ni går jättebra och är såååå kul! Har varit uppe i 70 km/h nu, men jag måste säga att det är allt lite läskigt :-)

Teorin går också framåt, har äntligen läst ur körkortsboken en gång nu,. Så nu är det väl bara att börja om en gång till och gå på teorilektionerna på bilskolan. Det ni mina vänner är jag inte så pepp på kan jag lova :-S Men men, det är bara att bita ihop och köra på!

Det blir nog en kort tur idag också, om vi hinner. Vi har sjukt mycket att göra idag! Men i morgon ska jag och sambon upp tidigt och köra stadstrafik. Så håll er borta från vägarna i morgon bitti :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar