söndag 28 november 2010

Se upp på vägarna :-)



Nu har jag alltså börjat övningsköra och det går hur bra som helst. I fredags körde jag för första gången på en parkering i ca 30 minuter. Inga problem alls, fick ett motorstopp i en ganska brant backe och det var det enda. Där hade jag inte så stor koll på hur jag skulle göra :-)

I går var vi ute och körde igen. Då körde jag lite på små vägar i Tornby. Gick kanonbra för att vara andra körningen :-)
Det är ju så förbaskat roligt att köra, så nu vill jag köra hela tiden. Fast i dag får nog bilen stå, det råder nämligen snökaos utanför fönstret!

3 kommentarer:

  1. Tips på superbra ställe(om det inte var där ni var vill säga) industriområdet vid småbåtshamnen ute i Tornby. Backar, lite trafikskyltar och diverse att öva på. På helgerna är det mesta stängt där och väldigt lite trafik, skönt i början!
    lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Spännande att vara igång. Hörde av Daniel att du är jätteduktig också! Så det där fixar du på nolltid. =)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Anna :-) Tornby is da shit :-)
    Jag hoppas att jag fixar det snabbt... Lite mycket snö nu bara :-S

    SvaraRadera