måndag 5 juli 2010

Städhjälp TACK!

Det skulle man verkligen behöva ha nu, när det är sommar. Eftersom vädret har varit helt fantastiskt, så ligger man efter med städningen. Eftersom man tillbringar hela dagarna på Östergötlands fina badplatser och på kvällen när man kommer hem, har man liksom ingen ork eller lust att börja städa! Känner ni igen er?

I dag åkte vi och badade i Svartåfors. Har inte varit där på några år, men det var verkligen helt lovely! Vi kom dit ganska sent, men stannade till 21:40. Vi grillade, läste och mös i solen=)

Självklart bjuder jag på några bilder därifrån ;-)















4 kommentarer:

  1. Va fina bilder ni (eller jag kanske ska säga du?) tar med nya kameran hela tiden! Det är riktigt kul att fota när man har en bra kamera.

    SvaraRadera
  2. Va kul det är att du bloggar med massor fina bilder!!

    SvaraRadera
  3. Jag kommer allt ihåg när du var i Svartåfors en sommar.. och smyckade min bil så fint tills jag skulle åka hem..

    SvaraRadera
  4. Tack Ida! Jo det är verkligen en jätteskillnad på vad man har för kamera kan jag lova:-) Daniel har svårt att hålla fingrarna borta från min nyköpta leksak ;-)

    Tack Anna!

    Jo det minns jag allt Camilla... Tyckte att bilen vart en aning snyggare;-)

    SvaraRadera