fredag 17 maj 2013

Min pappa

För några veckor sen fick jag ett besked som jag inte ens önskar min värsta fiende. Ett besked som har varit stort och svårt att ta in och jag tror inte riktigt att jag har fattat det än.

Min fina och starka pappa har varit sjuk en längre tid, fick till slut ett besked, ett besked vi har väntat på ett tag. Det var dock inte det besked som vi ville ha, fast vi alla misstänkte det värsta. Fast att det skulle vara ännu värre än vad vi misstänkte att det skulle vara, det blev en stor chock för oss alla. Detta är ju något som händer alla andra, inte oss! Jag är nog inte ensam om att tänka alla dessa dumma tankar.

Efter att ha finkammat hela nätet om denna jävla sjukdom som är obotlig, så försöker jag hitta hoppet. Vi ska fixa detta och vi ska ha många många fina år tillsammans!

Jädrar vad skönt det är att skriva av sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar