måndag 18 oktober 2010

I dag har jag hängt med Håkan Hellström :-)



Eller kanske inte... Jag och fru Wretman stod snarare och stirrade på denna fina man när han signerade sin nya skiva. Min man var där och fotade till tidningen, så jag hade två finingar att kolla på :-) Blev lite chockad att fru Wretman inte köade för att få några autografer på både väska och papper... Hon jobbade lite så förr. Det kanske berodde på att hon nu för tiden inte är så smidig, två veckor innan förlossning ;-)

Jag själv behövde inte köa för att få en autograf, vi fick ju redan ett signerat ex när vi beställde skivan!

3 kommentarer:

  1. hehe, nej fru´n har inte samma behov som när det begav sig med den signerade TAW-tygpåsen, det är sant! Nöjde mig fint med att stirra igår;) Och att mysa med dig i soffan de ställt fram åt oss!!:)

    SvaraRadera
  2. Fick ni mysa i en soffa? Så fint! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh har hon bara två veckor kvar nu! Vad fint och spännande! Jag minns när jag hade två veckor kvar, jag var som en vaggande spärrballong och alla runt omkring mig var livrädda för att jag skulle börja föda där och då hela tiden haha:) det enda jag ville då vara att få föda nån himlans gång åh vad jag längtade efter att få se barnet. Vad jag inte visste då var att jag skulle gå två veckor över tiden, hade nån sagt det när jag trodde att jag hade två veckor kvar hade jag klippt till dom;)
    kram på dig och hälsa Sofia!

    SvaraRadera