tisdag 19 januari 2010

Jag erkänner!

Jag har alltid varit en envis människa och kommer väl alltid att vara det=) Men i går erkände jag för Daniel att jag är ganska bra på att överdriva mina åsikter.

Ett exempel är det här! Jag tycker fortfarande inte att det är den snyggaste tröjan jag har sett... Men herregud så hemsk är den ju inte!

Det roliga med det hela är att Daniel som känner mig rätt väl efter snart 14 år sa då: nån gång kommer du att säga att den inte är så ful. Hhhumm vad jobbigt det blev nu;-)

Det här är till dig Daniel... Passa på och njut, för det händer nog inte igen!

Här med erkänner jag, Mia Oscarsson, att jag är envis som en kossa och är expert på att överdriva!

Är du nöjd nu Daniel=)

En annan grej jag har dissat rätt hårt är den här mannen:


Nämligen Woody Allen. Så nu har jag lovat att ge Woody en chans i veckan och kolla på filmen Annie Hall. (utan att gnälla, jag lovar)

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA! JAG VISSTE DET! JAG VISSTE DET!MUAHAHAHA! ÄNTLIGEN! :-D

    SvaraRadera