lördag 29 augusti 2009

Tillbax igen!

Jo det stämmer... Jag är tillbax!
Jag vet att minst en person kommer att bli chockad... Krullis jag är här igen!

Har haft en fantastisk sommar... Stockholm, rödvin, Morrissey, möhippa, Club killers, majskolvar, kantareller, blåbär, skärgård, pubquizze, tuff tuff tåg, NH, vänner, vitt vin, minigolf, grillkvällar, bad, sjöar, glass, öl, kaffe, sommarlov, äggmackor, Mia Å flyttar hem, gummistövlar, mygg, varamon, busungar, boule, cloetta boden, golf, rosévin, regn, Berg, Tinnis, fotboll, skog, krocket, bröllop, museum, åska, solblekt hår, myggbett, cigg, G:a Linköping, bullar, musik, grillad mat, kräftor och krockat med bilen. Det var lite av det som har hänt i sommar!

Nu ska jag ta tag i bloggandet... Jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar