tisdag 12 maj 2009

Måste skaffa mig en liten kalender!


Jag har kommit på att jag måste börja använda min kalender lite mer… Känns som att jag missar saker hela tiden. Så jag säger redan nu förlåt om det är så att jag glömmer nått eller någon=)

Ikväll blir det femman i spåret med min sweety(om han orkar vill säga). Båda måste träna lite inför blodomloppet=) Har inte sprungit femman på väldigt länge nu, så vi får se hur det går.
I morgon blir det fotbollsträning. Det är alltid lika kul!

På torsdag ska jag fira världens bästa Bea som blir 30 år då! Jag vet inte riktigt hur det ska firas men det märks=)
Fredagen blir bio med de bästa, S och E. Änglar och demoner ska vi se. Tror att den kan vara riktigt bra.

På lördag får Daniel äntligen utnyttja sin födelsedagspresent… Konsert med Frida Hyvönen i Norrköping. Jag missar alltså den stora Eurovision Song Contest. Känns helt ok faktiskt=)

Nu måste jag fortsätta jobba!

2 kommentarer:

  1. Nja, det blir nog ingen löpning för min del. Tar det på fredag när jag är ledig. Och nästa vecka när jag jobbar kväll.

    Du missade att någon fyller år på torsdag. Glöm inte att skriva in det i kalendern så att du kommer ihåg det ;-) Puss!

    SvaraRadera
  2. Men Eurovision song contest kan man ju inte missa! Jag kan titta pa den at dig oxa. Puss

    SvaraRadera